Tiger znika ze sprzedaży na stacjach Lotos i Orlen. Bojkot może skutecznie uderzyć w firmę

Reklama napoju energetycznego Tigera z hasłem „Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie”, umieszczona na Instagramie w rocznicę wybuchu powstania warszawskiego przyniosła producentowi kryzys wizerunkowy. Może przynieść także ogromne straty finansowe.

Napój energetyczny znika ze sprzedaży na stacji Lotos. Ma zostać wycofany również ze sprzedaży w sieci Orlen.

Cios może okazać się celny, bo według raportu KPMG stacje benzynowe to ważny kanał sprzedaży tzw. energetyków

— podkreśla „Rzeczpospolita”.

To jednak nie koniec problemów producent Tigera, firmy Maspex. Warszawscy radni PiS złożyli zawiadomienie do prokuratury w sprawie znieważenia narodu. Natomiast założyciel fundacji Reduta Dobrego Imienia, Maciej Świrski zapowiada pozew przeciwko odpowiedzialnej za reklamę napoju agencji J. Walter Thompson Group Poland. Zamierza się domagać od agencji co najmniej 1 mln zł.

Maspex przeprosił za reklamę i przelał pół miliona złotych na konto Światowego Związku Żołnierzy AK (ŚZŻAK).

więcej

źródło: wpolityce,pl

Podziel się artykułem na: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Top