Czy i w jakiej formie Gmina Garbów prowadzi rejestry umów i faktur?

Kontynuujemy naszą drogę ku pełnej, realnej jawności finansów publicznych w Gminie Garbów. W dniu dzisiejszym złożyliśmy kolejny wniosek o udostępnienie informacji publicznej w którym pytamy o prowadzenie rejestru umów i faktur w Urzędzie Gminy Garbów oraz w gminnych jednostkach podrzędnych. W chwili obecnej szczególnie interesuje nas to czy i w jakiej formie, papierowej czy elektronicznej, prowadzone są poszczególne rejestry.

Sprawa jawności umów i faktur jest kluczowa dla rozwoju życia obywatelskiego i kształtowania zaufania mieszkańców do lokalnych władz.

Na odpowiedź czekamy do 6 lutego 2014.

Poniżej treść naszego wniosku:

Do: Wójt Gminy Garbów Kazimierz Firlej

Na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy prawo prasowe oraz stosownie do art. 61 Konstytucji RP wnoszę o udostępnienie następujących informacji lub/i dokumentów:

1. Czy Gmina Garbów oraz jednostki jej podrzędne prowadzą rejestr(y) wszystkich zawieranych umów również tych, które nie są zawierane w ramach ustawy o zamówieniach publicznych?

2. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pierwsze pytanie prosimy o informację w jakiej formie ten(te) rejestr(y) jest(są prowadzony(e), w formie papierowej czy elektronicznej? W przypadku wersji elektronicznej prosimy o podanie nazwy oprogramowania.

3. W jakiej formie Gmina Garbów  oraz jej jednostki podrzędne prowadzą rejestr wszelkich księgowanych faktur?

Odpowiedzi na wszystkie wyżej wymienione pytania proszę przesłać w ustawowym czasie 14 dni na adres e-mail: info@naszgarbow.pl

-- 
W oczekiwaniu na informację publiczną,

Dariusz Rodzik
Redaktor Naczelny "Nasz Garbów"

NASZGARBOW.PL
z ludźmi i dla ludzi

tel.kom: 695 324 999
info@naszgarbow.pl
Podziel się artykułem na: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Komentarze do: “Czy i w jakiej formie Gmina Garbów prowadzi rejestry umów i faktur?

  1. kalkulator

    Kochana redakcjo pięknie się tu trudzicie. Rejestr umów to chyba wasze najwazniejsze zadanie. Powodzenia. To byłby wielki sukces

    Reply
  2. rewident golonka

    A jaki problem zrobić taki rejestr? Każdy dokument i tak się opisuje wrzuca do systemu. Dla księgowości to żaden trud. Wiadomo że to władzy nie posmakuje bo nadzór robi się szczelny ale musicie do tego doprowadzić.
    Co odpowiedzieli na wasze pismo? To bardzo ciekawy temat. Zlaszcza dla kogos z branzy. Widzialem ze wiel innych gmin wprowadziło te rejestry. W sumie to powinna tego wymagać ustawa. Nie byłoby niedomówień.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Top