W latach 2008 – 2012 z poszczególnych ministerstw na reklamy i ogłoszenia wypłynęło ponad 124 miliony złotych. 51,6 % tej kwoty trafiło do „Gazety Wyborczej”.

Czy „Gazeta Wyborcza” to jeszcze niezależne medium czy już uzależniona od rządowych pieniędzy struktura, która na rozkaz musi ją chwalić i niszczyć przeciwników władzy? Ciekawe światło rzucają na to dane uzyskane przez Parlamentarny zespół ds. obrony wolności, który kilka dni temu opublikował raport: „Wydatki KPRM i ministerstw na ogłoszenia i komunikaty w środkach masowego przekazu w latach 2008 – 2012”. Warto przypomnieć te szokujące dane: do mediów z ministerstw w ciągu pięciu lat popłynęło 124 622 539 zł. Ponad 124 miliony złotych!

Czytaj więcej na wpolityce.pl…

Podziel się artykułem na: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Top