Szkoła zdecydowanie obniżyła wymagania edukacyjne i wychowawcze. Testy sprawdzające wyniki nauczania są dopasowywane do oczekiwań władzy krajowej i europejskiej.
Szkoła w Polsce realizuje globalne programy ideowe sformułowane w gremiach ONZ, Rady Europy, instytucjach Unii Europejskiej. Programy te zawierają treści niszczące wrażliwość i osobowość dziecka, ponieważ promują rozwiązłość i bezbożność, wprowadzają pogański kult przyrody z elementami magii i fantastyki, oddzielają dziecko od rodziców w imię rozwoju wolności egocentrycznej, podsuwają fałszywe autorytety, eliminują święta chrześcijańskie i narodowe, opierają się na prymitywnych materialistycznych zasadach rozumienia człowieka i społeczeństwa, budują wiarę w postęp naukowy, odrzucając historię i literaturę narodową, niszczą moralność opartą o prawa naturalne człowieka i Dekalog, pozbawiają najpiękniejszych osiągnięć kultury polskiej i europejskiej.
źródło: naszdziennik.pl