Gender łamie prawo. Próba forsowania genderowych programów w szkołach jest niezgodna z ustawą oświatową oraz misją zawodu nauczyciela

Programy edukacyjne oparte na ideologii gender są niezgodne z ustawą o systemie oświaty – twierdzą prawnicy. Takiego zdania jest m.in. Andrzej Mariusz Łach, radca prawny i wykładowca z Gdańskiej Szkoły Wyższej, Wydziału Zamiejscowego w Słupsku.

Łach napisał ekspertyzę po tym, jak okazało się, że program edukacyjny „Równościowe przedszkole”, forsowany w polskich placówkach, wywołał sprzeciw rodziców.

Problem poruszyli też w specjalnym liście pasterskim polscy biskupi. Program wprowadza Fundacja Edukacji Przedszkolnej za pieniądze pozyskane z Unii Europejskiej. Rodzice dzieci z przedszkola w Rybniku-Chwałowicach zrezygnowali z udziału przedszkolaków w projekcie „Szczęśliwa 15”. Program zakładał uruchomienie 15 dodatkowych oddziałów w przedszkolach w Rybniku.

Więcej…

źródło: naszdziennik.pl

Podziel się artykułem na: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Komentarze do: “Gender łamie prawo. Próba forsowania genderowych programów w szkołach jest niezgodna z ustawą oświatową oraz misją zawodu nauczyciela

  1. prawnik

    Gdyby ktokolwiek słyszał, że tego typu program realizuje się lub zamierza realizować na terenie gminy Garbów lub okolicznych proszę o kontakt na adres redakcji

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Top